Filmtajm!

Såg nu att Amanda lagt upp denna så jag måste ju såklart dela med mig av den, även om anken var att jag skulle förklara för henne hur man stoppar in ett youtubeklipp i bloggen. Får förklara det ändå gissar jag sen. Hon skrev till mig igår att det inte såg så farligt ut som man kunde tro, och det håller jag faktiskt med om. Paus vurpa syns förstås. Men min upplevelse att deras springande kafferep höll på i flera varv visade sig vara helt uppåt väggarna. Vilket förstås är bra.

Lite skakigt här och var, premiärnerverna syns, men på det stora hela får vi vara nöjda, särskilt som det räckte till kvalpoäng. Det betyder ju också att första B-lagspoängen är avklarad. En till vill vi förstås ha då. 3-kür är ju liksom rätt kul.



Stort tack till Päivi som höll i kameran.

Passar även på att höra om flera föräldrar kanske har en bild eller två ni kan visa upp på bloggen, både för lag 1 och 2. Vore så kul att se söta lag 2 i de nya dräkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0