Grund

Nu hade Amanda lagt ut film på grunden från igår. Tydligen tyckte hon att det var min del av jobbet att lägga in den här, eller så kan det vara så att jag ännu inte hunnit visa henne hur man gör.

I vilket fall, här är den. Jag var riktigt nöjd över den, det var lite nerver som lös igenom här och var men i min bok var det en utmärkt debut i svår klass. Grunden gav oss 4,9 vilket känns som en bra öppning av säsongen.



Såklart finns det saker vi kan förbättra men det är ju det som är charmen med idrott, man kan alltid bli bättre. Det finns liksom ingen nivå där man kan säga nu är jag färdig och klar, jag kan inte lära mig mer.

Känns bra att det är tre veckor till Uppsala, jag är redan laddad för träning i morgon.

Kommentarer
Postat av: Päivi Thunman

då så har precis tittat på årets första inspelning från voltige tävling , som alla filmare vet så missar man hela tävlingen bakom kameran men men jag är så stolt över alla tjejer och i går var jag allra mest imponerad över småtjejerna som klarade av att hänga på vid en improvisations kur under en tävling ni är bäst Grattis till SM POÄNGEN // :) en stolt voltigemamma

2012-04-15 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0