Träning

Först var det då möte idag, fick koll på en hel del saker och ser verkligen fram emot vår hemmatävling. Har dessutom beställt riktigt bra väder så att man kan få njuta lite av det också.

Sedan träning då. Några av de små var med oss med Spargo idag, de var jätteduktiga. Har även fått en ny liten tjej med där, superkul!

Lag 1 körde första ett gäng bra ståenden, sen küren i skritt. Sen var det kür i galopp och det gick helt ok, men lite missar här och var. Vi gick till bocken och körde igenom där och då gick min tidsplanering lite snett. typiskt dumt av mig. Fick dock för mig att vi skulle igenom den en gång till i galopp men det började lite ostadigt så då bröt vi istället. Inte så kul avslutning kanske men ändå bättre än att fortsätta i det läget. Dock blir det alltid lite trist läge när man gör sånt, vilket är synd, och jag verkligen inte vill, men ibland händer saker även fast man inte vill. Likväl som saker inte alltid går som man tänkt sig. Det enda man kan göra är liksom att bita i det sura äpplet, gilla läget och komma igen med nya tag.

Nu tar vi lite ledigt, kanske är det som behövs? Sen blir det fredagsträning och så tävling i Uppsala på lördag. Uppe före tuppen blir det då. Ser verkligen fram emot den tävlingen också. Är supertänd av att ha sett massa från Ermelo.

Så nu mina vänner önskar jag er en skön helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0