Glad

Är forfarande så glad efter gårdagens träning. Kändes så bra att allt flöt på och att vi får styr på lite övergångar, upphopp och avgångar. Flera övningar funkar, det jobbiga nu är just det Amanda var inne på, vi måste klippa ner. Tråkigt men nödvändigt.

Var för övrigt rätt kul at se att mitt och Amandas inlägg blev skriva ungefär samtidigt, så det blev två träningsrapporter, men det tycker inte jag gör något alls, hellre att vi är flera som skriver och att bloggen lever. Sen blir det ju ibland så att i alla fall jag skriver om lite annat ibland, som kanske inte direkt är voltige men det gör inget tycker jag i alla fall.

Tyg är beställt nu, och en ny skiss gjorde jag igår, så får vi se hur det blir med allt. Förhoppningsvis ganska bra. Måste jaga reda på en pad rät omgående bara.

Snart styr jag mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0