Hektisk vecka

Kan ju säga att jag haft en del att göra denna vecka, fullt ös hela tiden och totalt död på kvällarna. Vilket i sin tur resulterat i att jag prioriterat bort att skriva här.
Idag har jag dock varit ledig efetrsom mina föreläsningar var inställda, problemet var väl bara att jag själv missat det så jag åkte till Västerås i alla fall, fast jag inte hade behövt det, typiskt mig och rätt onödigt.

I morgon bär det av till Göteborg för mig och barnen, en hotellnatt och ett besök på Universeum är de planer vi har, resten improviserar vi på plats.

Lagen ska dock träna i morgon som vanligt så jag hoppas på långa rapporter från dem på bloggen om både lag 1 och 2:s träningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0