Trissvinst

Nej tyvärr har jag inte vunnit några pengar, men det skulle sitta rätt fint med en vinst just nu. Naturligtvis finns det hål att stoppa i privat, det finns det väl alltid. Men skulle jag vinna en större mängd pengar så skulle en del saker införskaffas som voltigen skulle gynnas av med. Eller vad sägs om en till häst, ny utrustning, hästtransport, större dragbil, ny bockgjord, nya dräkter osv.

Idag har jag suttit och räknat på tyg till nya dräkter och även då suttit och valt bland tyger. Jag gillar a-g:s för att de har ett brett utbud men det allra bästa är förstås att kunna känna på tygerna själv och se dem ihop. det blir aldrig samma att se dem på en dataskärm. 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Beställ hem tygprover från ag's, snabbt och smidigt och så får ni klämma och titta på riktigt. Kan ju skilja sig en hel del från datorn...

2012-02-07 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0