Shopping

En kvinna kan aldrig har för många par skor och en häst aldrig för många schabrak. Eller hur var det nu? Jag gillar visserligen schabrak men då jag inte använder det själv så ofta blir det sällan sådana inköp. Istället kan det bli ett täcke, benlindor eller varför inte som idag ett träns. Tyvärr hade ju Spargo sönder sitt träns när vi var i Köping och då Hööks inte har några reservdelar till försäljning så kändes det lite trist. Tränset var relativt nytt och han hade hunnit använda det max 5 gånger under hösten. Nu hade dock Hööks rea så då passade jag på att inskaffa ett nytt av samma sort. Tyckte liksom han passade ganska bra i det, eller vad tycker ni?

Spargo i Sala hösten 2011

Som alltid när det är rea riskerar man komma hem med mer saker än man tänkt sig, vilket i och för sig är ganska trevligt men kan göra lite hål i plånboken. Den här gången tycker jag dock att priset var så bra att jag helt enkelt inte kunde låta bli. Därför har vi nu en snygg boxgardin som vi kan använda när vi är iväg och tävlar. Dock vet jag inte riktigt om Sparris kommer att uppskatta mitt nyförvärv då han brukar trivas rätt bra med att kika ut och se vad som händer runtikring.

Boxgardinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0