Snart så

... japp det närmar sig att köra igång igen. Nu har jag skickat ut info till alla våra voltigörer att vi kör igång. den 9/1 är det lag 1 som tränar och den 14/1 är det premiär för lag 2. Vi har dessutom några nya på väg in i lag 2 vilket är jättespännande och roligt. Jag ser verkligen fram emot att komma igång igen, det känns som vi har massor att göra och planera inför året. Vi måste sammanställa alla mål som lag 1 skrev och titta på tävlingssäsongen. Sen det roliga jobbet med att färdigställa küren. Jag hoppas alla kommer med massa kreativa nya idéer till den då vi behöver tänka lite nytt och fräscht. Som jag dock brukar säga så är ju inte en kür en färdig produkt utan en pågående process vilket gör att man ständigt letar förbättringar stora som små.

För de som vill beställa overaller och klubbkläder så finns det mer information gällande detta på www.hallstaridklubb.se annars kan man bege sig till Sportringen i Hallsta så kan man titta och prova.


Från hemmatävling i oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0