Tränat

har vi gjort idag, några man kort då Karre fortfarande måste vila efter sin lunginflammation. Hon är dock rejält saknad nu. Pau hade sängproblem tror jag och Amanda hade teoripass i skolan men vi som var där jobbade på med lite grund och så passade vi på och körde de kürblock vi kunde i skritt. Carro var nog rejält trött efter tror jag. Sonen hade med sin nya mobil och vi testade filma lite men eftersom min dator inte riktigt vill samarbeta just nu och jag är lite för trött för att ha tålamod för att klappa den medhårs så får det vara tills i morgon, eller någon annan dag då jag har tid och ork att klura ut vad som gick fel.

Dagens bedrifter stod Tova och Miranda för, Tova gjorde sitt bästa stå någonsin i galopp, stabilt och upprätt med snygga armar och Miranda gjorde för första gången avgång helt själv i galopp från Sparris, landade superfint och mjukt bredvid som om hon aldrig gjort något annat. Applåd till dem!


Dagens gäng!

Kommentarer
Postat av: Karre

Jag saknar er grymt mycke !!

2012-01-23 @ 20:52:37
URL: http://bluehairbrush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0