Trötthet

Den lurar där bakom, gämmer sig i mörkret och så plötsligt slår den till. Min är dock inte så osynlig för närvarande, den är konstant närvarande. Idag hade jag dessutom huvudvärk så när mina elever frågade mig hur jag mådde idag var mitt svar, vill ni ha det artiga eller det ärliga svaret? Gissa vad de svarade? Väldigt gulliga är de i alla fall.

Efter ett besök hos tandläkaren och intagande av supergod pasta med kräftstjärtar (tror iaf den var god, mina smaklökar är ju i halvdvala för närvarande) så däckade jag totalt, sov dryga två timmar och vaknar strax efter 20 och tror att jag sovit hela natten, märklig känsla. Mina inlägg jag planerat hit får således vänta lite till. Någon gång blir det väl av hoppas jag.

Nu ska jag sova lite till, tröttheten vinner ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0