Fina bilder

SM-bilder finns det här. http://mattiasthuvander.com/sm-voltige-2012/ En fotograf som var med under hela SM och tagit massor av fina bilder. Finns helt klart ett par på vår kür som jag är sugen på. Han har lyckats knäppa exakt rätt i Josses splithopp båda dagarna.
 
En som jag också gillar är på Carro och Amanda från första dagen, med stående/prins. Bland andra dagens foton sticker bilden på Karre direkt efter upphoppet ut likväl som Amandas stående i handtagen. Amandas handstående bakom Carro blev också bra. Josses min i snurren upp är underbar =) Han har också tajmat det bra med Karres axelstå i slutet. Alla bilderna håller hög kvalitet, skarpa och fina men det är dessa som jag gillar bäst pga ögonblicket de är tagna i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0