SM

Var helt fantastiskt och vi är så glada och nöjda. Dock är jag just nu väldigt trött. Hade planerat att kunna hålla bloggen uppdaterad under helgen men tyvärr ville inte det mobila bredbandet som jag ville och när jag fick ordning på det trådlösa vid våra stugor så slog tröttheten till igen.

Vårt lag har under helgen visat att vi hör hemma i seniorlagsklassen och har slagit poängrekord. Jag lovar att det blir tårta tjejer. Återkommer med mer ingående rapport och förhoppningsvis tar någon fram sin kamera och petar in lite bilder. Känn piken! =P

Vi tar dessutom träningsuppehåll nu fram till början av augusti så det kommer ju inte finnas så jättemycket vardagsvoltige att blogga om men vi får väl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Kollade på SM nu i efterhand. Vilken bra kür ni körde! Vad mycket ni har utvecklats bara den här terminen. :)

Svar: Tack så mycket! Vi är jättenöjda =)
Hallsta Voltige

2012-07-10 @ 00:24:06
URL: http://voltigeskoj.blogg.se
Postat av: Johanna

Håller med Micaela, superbra kürer! (nu har jag ju inte sett er den här terminen så mycket, men från förra året är det en jätteskillnad) Framförallt sista küren körde ni superjättebra, helt kaxiga och självsäkra, toppen! :)

Svar: Tackar, kändes riktigt skönt att sätta det så pass bra på just "rätt" tävling.
Hallsta Voltige

2012-07-10 @ 15:12:57
URL: http://stockholmvoltige.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0