Familjedag

Hmm, trodde jag hade skrivit ett sånt här inlägg redan men tydligen inte.

Idag var det hur som helst dags för familjedag på Hallsta RK. Tyvärr var det inte så många som tog sig ut i regnet idag, något jag dock har full förståelse för, men de som kom hade nog så trevligt. Tur att vårt ridhus är utformat med tak... så man slipper regnet. Undrar lite hur det var nere på Strömsholm, på Grand National som då pågick mitt under allt regn.

Nåväl, jag och Karre fick ett par besökare på prova pån och Ronny fick jobba lite åtminstone. En tjej var riktigt sugen och fick bonusprova på Spargo när vi tagit ut honom för vår träning. Skulle vara kul om vi fick in ännu fler till i höst. Vill ju ha igång en tredje grupp helst av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0