Ibland

funderar man på massor av saker, vissa som man kan dela med sig så här och andra inte. Sen vet jag inte riktigt vad folk tycker hör hemma på en sådan här blogg, eftersom den liksom står i voltigens namn. Oftast så är det ju voltigen jag skriver om, eller något som har anknytning till det. Ibland skulle jag dock vilja dela med mig av annat. Men som sagt, vet inte om det verkligen hör hemma här.

Fick hur som helst massor av energi efter ett trevligt samtal idag. Det ligger absolut på plus, dessutom fick jag ett besked jag inte riktigt hade räknat med.

Sen fick jag ett ytterligare samtal, per telefon denna gång från en av våra goaste tjejer som tyckte att det vore kul att springa Midsommarloppet tillsammans på torsdag kväll. Vet inte om jag vill springa, men gå borde jag fixa tror jag. Måste fundera till i morgon typ. Undrar även om mina barn blir glada eller upprörda om jag anmäler dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0