Knas

Tror det är något som knasar till det i nya blogg.se. Återigen skrev jag ett inlägg, får besked att det är publicerat. Skriver ett till publicerar det och då är det första borta. Typiskt dåligt anser jag.

Hur som så var det mest jag som undrade hur det hade gått för de av mina tjejer som sprang Midsommarloppet idag och att jag var glad att jag inte sprang, har redan ömma fötter och ben så det räcker ändå.

Såg liksom bild på deras ben, eller jag tror åtminstone det var deras ben, kändes som det var väldigt välbekanta rosa tights på dem. Hur som så var det bild på en gammal stallkompis dotter som var med och sprang och där var de där bekanta benen. Kan ju tänka att det gått långt när jag känner igen dem på bara benen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0