Kväller och trötter

men lägger upp ett par bilder till ifrån dagen. Än så länge har vi ju faktiskt inte tävlat något. Däremot har vi tränat lite, och Spargo tyckte allt det var lite stort och spännande men slappnade av och gick bra när vi gick in på tävlingsvolten, vill egentligen ha fram honom lite till men det funkar helt ok som han gick idag. Hade bara tre som var med men tanken är ju inte att köra något superlångt pass utan bara se till att de inte blir överspända när det väl är dags för tävling.


På väg till Markan för lite mackor och glass.

Vi har fått nya fina tröjor.

Gå och ställ er mot väggen! sa jag. Då ser det ut så här... tur att de gör som jag säger.

Titta hitåt!

Ellen och Marie på Maiga och Baron.

Gero Meyers karriär är inte över.

Han har fått tag i en ny individuell häst.

De kommer att kunna gå långt.

Förutom detta hade de också satt på den finska domaren Petra ett par tights och även lyckats med att få Janne Andersson som är chef på Strömsholm att prova på voltige. Tyvärr blev det inga bilder där för mig.

Nu ska jag sova och ladda om för morgondagen då det äntligen är dags att tävla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0