Duktiga laget

Måndagsträningen då, har inte rapporterat något från den än då jag för närvarande är datalös, hoppas på att det ska lösa sig i morgon dock. Många tårar blir det annars. Mitt pucko, dvs jag har ju inte gjort det jag ständigt förmanar alla elever att inte göra. Nämligen spara saker på hårddisken, typiskt dumt.

Nåväl träningen i måndags då. En något seg Spargo som dock fick vakna till liv. Vi jobbade mest med grund och körde igenom det gamla block 1 i vänstergalopp. Finns ju en del puts att göra där men alla genomför ju övningarna så det steget är vi förbi. I höger galopp blev det några svingar och saxar. De som imponerade mest här var Towa och Josse som fått riktigt fin höjd i sina bakåtsvingar. Härligt tjejer!

En vända kür i skritt blev det, tyvärr var inte Viktor och Pau på plats så det blev lite inhopp på nya positioner. Alltid bra att flera kan samma saker tycker jag. Sen får man ökad förståelse för varandras svårigheter i själva övningarna dessutom.

Avslutningen bestod av ett kürblock som ar lite skakigt sist och ett upphopp där vi tränat lite nytt teknikvmässigt och det var stor skillnad sen sist. Det tar sig, nu måste vi dock få ihop musik, typ helst igår, åh älskade dator säg att du återuppstår i morgon... allt är förlåtet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0