Gör om, gör rätt!

Ibland fastnar man i sina egna tankevurpor, de hugger tag i en och släpper inte greppet, förrän man får någon input från annat håll. Helgens diskussioner har lett till att jag nog får tänka om en hel del vad det gäller vår kür tror jag. Bedömningen kommer nämligen bli väldigt annorlunda mot förra året. Hur det kommer att slå mot ett lag som vårt vet jag inte just nu, men jag hoppas att det ska ordna sig. Först ska jag bara dissekera vårt program lite, och fundera. Tror dock jag ska ta lite hjälp av laget och visa, framför allt de större, hur vissa saker bedöms.

Om man vill veta mer om regler kan man ju hitta vårt eget TR på www.ridsport.se det säger dock inte så mycket om detaljer som de internationella guidelines gör. fei.org kan man leta på för att hita dem, och där finns det massor av matnyttigt, en del svårare att förstå och annat lättare. Hur som kan det vara bra att veta var man hittar informationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0