Igång igen

Äntligen är det dags för träning, det var bara en vecka sen sist men eftersom denna vecka varit lite speciell känns det extra kul att få träna idag. En del vet ju redan att jag fick spendera den större delen av veckan på sjukhus efter att jag i måndags åkte in med magont. Det visade sig att jag hade anemi, blodbrist och då ville de inte att jag skulle åka hem utan att de fått behandla och utreda. De har en del saker kvar som de vill att jag gör men jag är nu hemma, på benen och känner mig ganska som vanligt.

Till dagen nu då, jag har vår nya pad står i vardagsrummet så en del av träningen kommer att gå åt till att få den på plats och forma den. Det gäller verkligen att vi är nogranna nu i början med hur vi lägger den så att den formas bra från start. Den känns ganska mycket tjockare än vår andra pad så det kommer bli intressant att se hur den är att köra med.

Musikproblemet är inte helt löst än, det börjar brinna i knutarna gällande detta så jag hoppas alla kan hjälpa mig med låtförslag under den kommande veckan.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0