Önskelista

Tänk om det var så enkelt som när man var liten och skrev till tomten, eller för den delen, jag som gick till kiosken och köpte godis, innan lösgodiset var uppfunnet och man betalade per bit och man pekade på det man ville ha. Sen fick man godiset i en påse med cirklar i grönt och orange.

I så fall skulle jag peka och önska, en sån där ---> http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=589878
eller kanske en sån----> http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=580040
Börjar man väl grotta in sig så finns det mängder och åter mängder av hästannonser att titta på och dregla till.

På min lista just nu står dessutom en bockgjord, nya dräkter till lag 2 och en ny trähäst (lite högre och längre med ben som man helst inte slår tårna i)

Inte säker på om gänget håller med mig om allt detta men annars får de väl skriva sina egna listor med saker de vill ha. Om de inte gör det får de skylla sig själva. Ni ser min diskreta pik va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0