Tjo

Idag har jag haft fullt upp känns det som, någon sa ju att jag skulle försöka ta det lugnt efter förra veckans eskapader men vadå? Man måste väl känna att man lever tycker ni inte?

Hur som helst så känns det faktiskt att det är vår i luften, det är inte längre mörkt på morgonen när jag åker till jobbet eller för den delen när jag kör hem. bara det kan ju få humöret upp, eller hur? Nu är det faktiskt dessutom bara drygt en månad innan första tävlingen ska gå av stapeln i Västerås. Tagga!

Dottern har blivit ganska hästbiten senaste veckorna, man tycker ju att hon borde fått sin beskärda del redan genom voltigen men hon vill ha mer, och det tycker jag är superkul förstås och uppmuntrar. Igår red hon Karina och jag tycker faktiskt det syns stor skillnad bara på dessa sex gånger hon ridit lektion. Hon sträcker upp sig bättre, lättridningen flyter på och igår höll hon igång galoppen en långsida efter att ha fått lite starthjälp, så det tar sig. Snart blir det väl tävling där med kan jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0