Hemmatävling

Så stolt över båda våra lag idag. Lag 1 känns så trygga och stabila och idag gick Spargo sin bästa kürrunda någonsin. Så fin känsla så man nästan bara dör! Underbara häst! Lag 2 fick göra två rundor idag, först en jätteprydlig fin runda i skritt som även den hade en superfin känsla i sig. De är dessutom så himla söta allihop tjejerna! Sen var det dags för galoppdebut, både för tjejer och häst. Vi kan väl säga att Ronny behöver lite mer rutin och träning men han jobbade sig igenom hela programmet och det gjorde tjejerna med. Det är inte många gånger de kört allt i galopp så det var helt suveränt bra jobbat.

Annars har det varit superfint väder, sånt där man blir riktigt glad, och varm av. Alla funktionärer har slitit och jobbat samtidigt som de hållit energin och glädjen uppe och igång. Alla har huggit i och hjälpt till så himla bra att jag blir alldeles lyrisk. Det är en fantastisk gemenskap vi har som jag är otroligt tacksam för.

Sen var det ett par saker som blev lite trassligt som dilemmat i sekretariatet, men det var första gången vi gjorde det helt själv och därför kan jag ändå känna att vi gjorde absolut vårt bästa och vi får lära till nästa gång.

Nu är de en trött Anna som somnar så fort huvudet rör kudden ikväll, de kan jag lova. I morgon tar vi ledigt från träningen!

Pst, alla ni som har bilder och filmer, lägg upp det så fort som möjligt, jag är grymt nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0