Hmm

Kan man säga ibland, och det säger jag nu.
Igår ringde Pau mig och vi pratade lite om ditten och datten och priser till tävlingen och voltige, och allt möjligt annat. Sen kom vi in på bloggen och jag rågade Pau varför man aldrig såg huvudet på Robert på bilderna hon tagit, det var liksom bara halva hästen och oftast bakre delen tyckte jag. Hon förstod inte riktigt vad jag menade först men tyckte nog att jag var lite skum. Hur som helst konstaterade vi att bilderna egentligen är större, eller breddare än själva bloggen, men att man liksom bara ser hälften av dem. Tar man i dem och drar lite så syns det att de är större egentligen, och då har mer än en hästrumpa på sig.

Så nu gör jag ett försök att lägga in några bilder som miniatyrer, dvs klickbara bilder för att se om ni får chansen att se även framdelen på Mr Robert. Nog för att han har en rätt schysst rumpa men jag tänker att man gärna vill se ögonen ibland med.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0